Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kondrajec gmina Sochocin w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Sochocin (etap IIb i III) wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kondrajec, gm. Sochocin”
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (pdf, 96.94 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (pdf, 59.56 KB)
- Pytania i odpowiedzi 3 (pdf, 403.76 KB)
- Pytania i odpowiedzi 2 (pdf, 497.03 KB)
- Pytania i odpowiedzi 1 (pdf, 197.60 KB) )
- Ogłoszenie (pdf, 41.58 KB)
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (pdf, 754.69 KB)
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (pdf, 1.54 MB)
- Załącznik nr 1 do PFU Mapa zasadnicza (pdf, 8.66 MB)
- Załącznik nr 2 do PFU – istniejące zagospodarowanie terenu (jpg, 3.82 MB)
- Załącznik nr 3 do PFU Opinia geotechniczna (pdf, 2.73 MB)
- Załącznik nr 4 do PFU – decyzja wodno-prawna (pdf, 4.34 MB)
- Załącznik nr 5 do PFU Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach 2021 (pdf, 4.59 MB)
- Załącznik nr 6 do PFU Wypis z miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (pdf, 2.26 MB)
- Załącznik nr 7 do PFU – Rys T01 (pdf, 219.92 KB)
- Załącznik nr 8 do PFU – Rys T02 (pdf, 1.77 MB)
- Załącznik nr 9 do PFU – Rys T03 (pdf, 170.66 KB)
- Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty (docx, 85.15 KB)
- Załącznik nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (docx, 73.70 KB)
- Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz wykonanych usług i robót budowlanych (docx, 70.41 KB)
- Załącznik Nr 5 do SWZ – wykaz osób (docx, 73.37 KB)
- Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie o braku przynależności bądź przynależności do tej samej grupy kapitałowej (docx, 69.72 KB)
- Załącznik Nr 7 do SWZ – projekowane postanowienia umowy (docx, 115.28 KB)
- REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych w Sochocinie sp. z o.o.
- Zarządzenie nr 9/2021 Prezesa Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Sochocinie Sp. z o.o. z dnia 25 listopada 2021 roku
Sochocin, 14.12.2017r.
Zaproszenie do składania ofert
Dot.: rozpoznania cenowego za odczyty wodomierzy na terenie gminy Sochocin w 2018 roku
W trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
W imieniu Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie Sp. z o. o., zapraszam do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt. 8 Pzp.
Termin realizacji zamówienia – od 01 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku.
Ogólny zakres robót: przedmiotem zamówienia jest 600 odczytów średnio na miesiąc w 2018 roku na terenie gminy Sochocin. Zamawiający dopuszcza wybór wiecej niż jednego Wykonawcę.
Wykonawca wraz z ofertą cenową składa :
– podpisany i zaparafowany projekt umowy
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
Wykonawca robót składa ofertę cenową na formularzu ofertowym podając cenę netto i brutto za średnio 600 odczytów miesięcznie.
Kryterium oceny ofert: najkorzystniejsza cena.
Oferta powinna być złożona do dnia 29 grudnia 2017 roku do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sochocinie, ul. Żeromskiego 21, 09-110 Sochocin.
Otwarcie ofert z dniu 29 grudnia 2017 r. o godzinie 1100.
W imieniu Zamawiającego:
inż. Artur Półgrabski
Prezes Zarządu
Załącznik:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Sochocin, 14.12.2017r.
Zaproszenie do składania ofert
Dot.: rozpoznania cenowego na zimowe utrzymanie dróg – odśnieżania dróg gminnych na terenie gminy Sochocin w sezonie zimowym 2018 roku
W trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
W imieniu Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie Sp. z o. o., zapraszam do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt. 8 Pzp.
Termin realizacji zamówienia – od 01 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku. Zastrzega się możliwość przedłużenia świadczenia usługi na drogach w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Ogólny zakres robót: przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg w zakresie odśnieżania dróg gminnych w następujących miejscowościach :
- Strefa I
1) Sochocin – Obrąb
2) Ciemniewo Budy
3) Kondrajec
4) Rzy
5) Kuchary Królewskie
6) Jędrzejewo
Długość ok.27 km
2 . Strefa II
- Koliszewo
- Posmardzewo
- Smardzewo
- Wierzbówiec
- Milewo
- Żelechy
- Kępa
Długość – ok. 52 km
- Strefa III
- Idzikowice
- Pruszkowo
- Ślepowrony
- Niewikla
- Kołoząb
- Drożdżyn
- Gromadzyn
Długość – ok. 33 km
Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych dla każdej z wydzielonych stref. W przypadku składania oferty na dwie lub więcej stref Wykonawca musi spełnić łącznie warunki dla każdej ze stref w zakresie posiadanego sprzętu.
Zamawiający nie bierze odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg, takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania maszyn odśnieżających, uszkodzeń ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza na wąskich, słabo dostępnych drogach, z małą możliwością manewru.
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w gotowości technicznej sprzętu służącego do odśnieżania (m.in. ciągnik z pługiem o mocy powyżej 80 KM, samochód ciężarowy z pługiem, lub inny sprzęt wyposażony w pług ).
Pojazdy wykorzystywane do wykonania prac przy odśnieżaniu dróg muszą być wyposażone w sygnał świetlny barwy żółtej ( ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym).
Wykonawca wraz z ofertą cenową składa :
– podpisany i zaparafowany projekt umowy
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
– kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, które oferent wykazał w formularzu ofertowym, jak sprzęt, który będzie wykorzystany do odśnieżania.
W celu udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać się posiadaniem co najmniej ciągnika z pługiem mocy powyżej 80 KM lub samochodu ciężarowego z pługiem lub innego sprzętu wyposażonego w pług ( dotyczy jednej strefy ).
Realizacja zamówienia odbywać się będzie niezwłocznie ( max 1 godzina od interwencji ) po zgłoszeniu telefonicznym przez sołtysów poszczególnych miejscowości lub Prezesa Zarządu Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie Sp. z o. o.
Odbiór wykonanej usługi wymaga potwierdzenia wykonania odśnieżenia na karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przez sołtysów poszczególnych miejscowości lub przez pracownika Zamawiającego odpowiedzialnego za zimowe utrzymanie dróg.
Wykonawca robót składa ofertę cenową na formularzu ofertowym podając cenę netto i brutto za 1 roboczogodzinę odśnieżania.
Kryterium oceny ofert: najkorzystniejsza cena.
Oferta powinna być złożona do dnia 27 grudnia 2017 roku do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sochocinie, ul. Żeromskiego 21, 09-110 Sochocin.
Otwarcie ofert z dniu 27 grudnia 2017 r. o godzinie 1100.
W imieniu Zamawiającego:
inż. Artur Półgrabski
Prezes Zarządu
Załącznik:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA DOSTAWY
prowadzonym zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
„Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia i czyszczenia kanalizacji”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
09-110 Sochocin
ul. Żeromskiego 21
tel./fax: (0-23) 661-81-20 e-mail: gzksochocin@onet.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (art.133 ust.1 w zw. z art.132 ust. 1 pkt. 4,. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie Sp. z o.o., zatwierdzonym Uchwałą 2/2017 Zarządu Spółki z dnia 10kwietnia 2017 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia i czyszczenia kanalizacji oraz przeszkolenie kierowców i operatorów w zakresie użytkowania i obsługi technicznej na terenie Zamawiającego.
2. Wymagana jest gwarancja na okres minimum 3 miesięcy, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy, które zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
4. W przypadku, gdy w zamawiający dokonał w opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskazał jakikolwiek sprzęt, urządzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który mógłby wskazywać na konkretnego producenta i w ten sposób mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tego sprzętu, urządzeń lub innych możliwość zastosowań równoważnych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty oceniane będą według następujących kryteriów i ich znaczenia:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena wykonania przedmiotu umowy – (C)
100%
6. Warunki udziału w postepowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) spełniają warunki określone w § 5 ust. 3 Regulaminu:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
B)nie podlegają wykluczeniu na podstawie, §5 ust.2 Regulaminu, tj. z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w: art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769)
3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
13) Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844);
7. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
8. Informacja o miejscu i czasie uzyskania Specyfikacji dla Wykonawców:
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.zaklad.sochocin.pl
9. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Andrzej Ryziński – w zakresie merytorycznym
Emilia Mysiewicz – w zakresie proceduralnym
Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewał się w formie pisemnej
e-mail: gzksochocin@onet.pl
Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:
poniedziałek ÷ piątek: 800 ÷ 1500,
Porozumiewanie się Zamawiającego i Wykonawców w trakcie niniejszego postępowania będzie odbywać się w formie pisemnej. Informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Zamawiający odpowie na zapytania, jeżeli wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania: siedziba Zamawiającego – Biuro Obsługi Klienta.
W terminie do12 lipca 2017 r., godzina 1000
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia Ofert: siedziba Zamawiającego.
W terminie: 12 lipca 2017r., godzina 1015
Zapytanie ofertowe nr 5/GZK/ZOD/2017
( dotyczy: zakup fabrycznie nowego samochodu – wywrotki załogowej dla potrzeb pogotowia wodociągowego)
(Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2015 r.poz.2164 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 21, 09-110 Sochocin
NIP: 567-190-25-25, REGON: 145902397, KRS: 0000423091
Zaprasza do złożenia oferty na:
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zakup fabrycznie nowego samochodu – wywrotki załogowej dla potrzeb pogotowia wodociągowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane przez Zamawiającego parametry zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
– opatrzona pieczątką firmową,
– posiadać datę sporządzenia,
– zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
– podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gzksochocin@onet.pl , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o. do dnia 26.06.2017 r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 27.06.2017 r.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Emilia Mysiewicz pod numerem telefonu 23 661-81-20 oraz adresem email: gzksochocin@onet.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Wzór formularza ofertowego
3. Istotne postanowienia umowne
Zapytanie ofertowe nr 2/GZK/ZOU/2017
(dotyczy: Wykonanie badania sprawozdania finansowego Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie sp. z o.o. za rok obrotowy 2017)
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sochocinie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 2/2017 Zarządu Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie spółka z o.o. z dnia 10 kwietnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie spółka z o.o.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 21, 09-110 Sochocin
NIP: 567-190-25-25, REGON: 145902397, KRS: 0000423091
Zaprasza do złożenia oferty na:
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wykonanie badania sprawozdania finansowego Gminnego Zakładu Komunalnego w Sochocinie sp. z o.o. za rok obrotowy 2017
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane przez Zamawiającego parametry zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 marca 2018 r.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
Ø opatrzona pieczątką firmową,
Ø posiadać datę sporządzenia,
Ø zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
Ø podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Do oferty należy dołączyć:
Ø kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty
Ø zaświadczenie potwierdzające wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów
Ø kopię obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gzksochocin@onet.pl , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o. do dnia 31 lipca 2017 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 1 sierpnia 2017 r.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Emilia Mysiewicz pod numerem telefonu 23 661-81-20 oraz adresem email: gzksochocin@onet.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Wzór formularza ofertowego
3. Istotne postanowienia umowne
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA DOSTAWY
prowadzonym zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
„Zakup w okresie od 1 czerwca 2017 r. do 31 maja 2018 r. paliw płynnych, tj. 500 l benzyny bezołowiowej Pb95 i 40.000 l oleju napędowego”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
09-110 Sochocin
ul. Żeromskiego 21
tel./fax: (0-23) 661-81-20 e-mail: gzksochocin@onet.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (art.133 ust.1 w zw. z art.132 ust. 1 pkt. 4,. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie Sp. z o.o., zatwierdzonym Zarządzeniem nr 2/2017 Zarządu Spółki z dnia 10 kwietnia 2017 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest zakup w okresie od 1 czerwca 2017 r. do 31 maja 2018 r. paliw płynnych dla wszystkich pojazdów Zamawiającego oraz maszyn i urządzeń z silnikami spalinowymi, tj. 500l benzyny bezołowiowej Pb95 i 40.000l oleju napędowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
3. W przypadku, gdy w zamawiający dokonał w opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskazał jakikolwiek sprzęt, urządzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który mógłby wskazywać na konkretnego producenta i w ten sposób mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tego sprzętu, urządzeń lub innych możliwość zastosowań równoważnych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: w okresie od 1 czerwca 2017 r. do 31 maja 2018 r.
5. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty oceniane będą według następujących kryteriów i ich znaczenia:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena wykonania przedmiotu umowy – (C)
100%
6. Warunki udziału w postepowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) spełniają warunki określone w § 5 ust. 3 Regulaminu:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową oraz olejem napędowym
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową oraz olejem napędowym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz.1059 z późn. zm)
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
– Wykonawca musi wykazać, że posiada placówki (stacje benzynowe), w których można dokonywać transakcji bezgotówkowych na zakup paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, w odległości nie większej niż 5km od siedziby Zamawiającego
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz placówek Wykonawcy (stacji benzynowych), w których można dokonywać transakcji bezgotówkowych na zakup paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, w odległości nie większej niż 5km od siedziby Zamawiającego.
B) nie podlegają wykluczeniu na podstawie, §5 ust.2 Regulaminu, tj. z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w: art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769)
3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
13) Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844);
7. Informacja na temat wadium:
1. Wysokość wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100)
1. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresów dla korespondencji,
b) określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia „Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki” nr 1/GZK/D/17)
c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f) warunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
– odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub,
– nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub,
– zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
– w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w § 13 ust.11 Regulaminu, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
3. Postanowienia pkt. 6.2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 7.2.1.b).
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium
1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy, otwarty w PLN:
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
Nr rachunku: 07 8241 1019 2002 0004 3544 0001
Z wpisem na dowodzie wpłaty wadium:
Wadium w przetargu pn.: „Zakup w okresie od 1 czerwca 2017 r. do 31 maja 2018 r. paliw płynnych, tj. 500l benzyny bezołowiowej Pb95 i 40.000l oleju napędowego”. Nr zamówienia 2/GZK/D/17
Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, winien być załączony do oferty.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
5. Zwrot wadium
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w § 13 Regulaminu.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie § 13 ust. 7 Regulaminu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Utrata wadium
1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w § 5 ust. 4 Regulaminu, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Informacja o miejscu i czasie uzyskania Specyfikacji dla Wykonawców:
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.zaklad.sochocin.pl
9. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Andrzej Ryziński – w zakresie merytorycznym
Emilia Mysiewicz – w zakresie proceduralnym
Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewał się w formie pisemnej
e-mail: gzksochocin@onet.pl
Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:
poniedziałek ÷ piątek: 700 ÷ 1500,
Porozumiewanie się Zamawiającego i Wykonawców w trakcie niniejszego postępowania będzie odbywać się w formie pisemnej. Informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Zamawiający odpowie na zapytania, jeżeli wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania: siedziba Zamawiającego
W terminie do: 18 maja 2017 r., godzina 900
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia Ofert: siedziba Zamawiającego.
W terminie: 18 maja 2017 r., godzina 915
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA DOSTAWY
prowadzonym zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
„Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
09-110 Sochocin
ul. Żeromskiego 21
tel./fax: (0-23) 661-81-20 e-mail: gzksochocin@onet.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (art.133 ust.1 w zw. z art.132 ust. 1 pkt. 4,. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie Sp. z o.o., zatwierdzonym Zarządzeniem nr 2/2017 Zarządu Spółki z dnia 10 kwietnia 2017 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz jednodniowe przeszkolenie w zakresie obsługi na terenie Zamawiającego dla 2 operatorów.
2. Wymagana jest gwarancja na okres minimum 36 miesięcy lub 2000 motogodzin, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy, które zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
4. W przypadku, gdy w zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskazał jakikolwiek sprzęt, urządzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który mógłby wskazywać na konkretnego producenta i w ten sposób mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tego sprzętu, urządzeń lub innych możliwość zastosowań równoważnych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty oceniane będą według następujących kryteriów i ich znaczenia:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena wykonania przedmiotu umowy – (C)
100%
6. Warunki udziału w postepowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) spełniają warunki określone w § 5 ust. 3 Regulaminu:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
– zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy koparki, o wartości co najmniej 330.000,00 zł brutto każda. Należy załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
B) nie podlegają wykluczeniu na podstawie, §5 ust.2 Regulaminu, tj. z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w: art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769)
3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
13) Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844);
7. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Informacja o miejscu i czasie uzyskania Specyfikacji dla Wykonawców:
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.zaklad.sochocin.pl
9. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Andrzej Ryziński – w zakresie merytorycznym
Emilia Mysiewicz – w zakresie proceduralnym
Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewał się w formie pisemnej
e-mail: gzksochocin@onet.pl
Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:
poniedziałek ÷ piątek: 800 ÷ 1500,
Porozumiewanie się Zamawiającego i Wykonawców w trakcie niniejszego postępowania będzie odbywać się w formie pisemnej. Informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Zamawiający odpowie na zapytania, jeżeli wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania: siedziba Zamawiającego – Biuro Obsługi Klienta.
W terminie do: 21 kwietnia 2017 r., godzina 900
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia Ofert: siedziba Zamawiającego.
W terminie: 21 kwietnia 2017 r., godzina 930